Navigatie

Retourneren,  annuleren  en  garantie

Wij van Jippiez willen graag dat je 100% blij bent met je aankoop. Is dit niet het geval dan kun je hieronder lezen wat je kunt doen. 

Annuleren

Hoe kan ik mijn bestelling bij Jippiez annuleren? 
Als je bestelling nog niet is verstuurd, kun jij je besteling annuleren door een
e-mail (info@jippiez.nl) te sturen naar Jippiez o.v.v. het ordernummer. Je ontvangt van ons dan per e-mail een bevestiging van je annulering. 
Als je bestelling al verzonden is op het moment van annuleren, wordt je bestelling gewoon geleverd. Je kan dan uiteraard gebruik maken van de mogelijkheid om te retourneren. 

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling bij Jippiez retourneren? 
Je kunt onbeschadigde producten retourneren onder de volgende voorwaarden: 
> Je kan een artikel retour sturen binnen 14 dagen na ontvangst. Dit termijn gaat in op de dag na ontvangst van de bestelling. 
> Het artikel dient vooraf bij Jippiez retour gemeld te worden met het herroepingsformulier of per e-mail (info@jippiez.nl) 
> Het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking wordt teruggestuurd. 
> De (kopie) factuur dient meegestuurd te worden met het product. 
> Vermeld bij je retourzending je bankrekeninggegevens als je kiest voor geldteruggave.
Retourzendingen zijn voor de kosten en risicio van de koper. Dit houdt in dat Jippiez niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde producten. 
Als je een product beschadigd hebt ontvangen, kijk dan hieronder bij garantie. 

Indien aan de hierboven gestelde voorwaarden wordt voldaan, kun je het product als volgt retourneren: 
Stap 1: Meld het artikel retour via een e-mail (info@jippiez.nl) o.v.v. het ordernummer, het product dat je wil retourneren en de eventuele reden van retournering. 
Stap 2: Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je retourmelding. In deze e-mail staan ook verdere instructies voor retourneren. 
Stap 3: Verpak het product samen met de (kopie)factuur in een stevige envelop/verpakking en stuur het naar het adres van Jippiez (Het korhoen 28, 8251MD Dronten). 
Retourzendingen zijn voor de kosten en risico van de koper. Dit houdt in dat Jippiez niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde producten. 
Stap 4: Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van ontvangst van je retour en bericht over eventuele terugbetaling. Hou rekening met een verwerkingstermijn van ongeveer 10 werkdagen. 

Producten die speciaal op maat voor jou zijn gemaakt vallen buiten deze regeling en kunnen helaas niet geretourneerd of geannuleerd worden. ​

Garantie

ZIt er garantie op mijn producten van Jippiez? 
Voor alle producten die je bij Jippiez koopt, geldt de wettelijke garantie, 
verder zijn er geen extra garanties van toepassing. Dit houdt in dat onze producten bij normaal gebruik geen gebreken vertonen. Mocht een product van Jippiez onverhoopt toch gebreken vertonen, dan zullen wij dit gebrek herstellen. Als het product al langere tijd in gebruik is en het vertoont een mankement, dan zullen we samen met je naar een goede oplossing zoeken.
Als je een product ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorziet Jippiez je zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het product, wordt dit gedaan door vervanging, reparatie of terugbetaling. Neem hiervoor contact op met ons op. 

© 2015 - 2017 Jippiez | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel