Navigatie

Bestellen en Betaling

Hoe plaats ik een bestelling bij Jippiez? 
Selecteer bij het product de gewenste opties en klik op 'voeg toe aan winkelwagen'. 
Stap 1: Klik op 'verder winkelen' wanneer je nog meer producten wilt bestellen. Klik anders op 'ga naar je winkelwagen'. 
Stap 2: Kies je betaalwijze en klik op 'bestelling afronden'. 
Stap 3: Vul je persoonlijke gegevens in en kies hoe jij je bestelling ingepakt wilt hebben. Klik daarna op 'bestelling afronden'. 
Stap 4: Controleer je bestelling, lees en accepteer de Algemene Voorwaarden. Daarna klik je op 'bestelling bevestigen'.
Stap 5: Afhankelijk van de door jou gekozen betaalmethode wordt je doorgestuurd naar de volgende pagina. Is de betaling correct verlopen dan ontvang je een e-mail met de bevestiging van je bestelling. 

Nu ga je met smart wachten op de door jou gekozen producten! 

Met welke betaalmethoden kan ik bij Jippiez betalen? 
> iDEAL: 
Tijdens het bestelproces reken je af in je eigen vertrouwde beveiligde bankomgeving
>Vooraf overmaken/bankoverschrijving: Je maakt het geld vooraf over naar Jippiez. Zodra het geld door Jippiez is ontvangen, wordt je bestelling verstuurd. 
> Bancontact: Tijdens het bestelproces reken je af in je eigen vertrouwde beveiligde bankomgeving, dit is speciaal voor onze Belgische klanten. 


Levering en   Verzenden

Wat is de levertijd van mijn bestelling? 
Je bestelling wordt in de meeste gevallen binnen 2 dagen verzonden, uitgezonderd zijn de op maat gemaakte bestellingen. Als het niet lukt om binnen 2 dagen te verzenden, dan houden we jou per e-mail op de hoogte. 
Op maat gemaakte bestellingen hebben een levertijd van 2-14 dagen, dit is afhankelijk van de drukte, als dit afwijkt informeren we jou per e-mail. Heb jij een product voor een bepaalde datum nodig, geef dit aan, zodat je niet teleurgesteld wordt.  
Zendingen via PostNL hebben een gemiddelde levertijd van 1-2 werkdagen (m.u.v. maandag en feestdagen). Jippiez is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens de transport via PostNL. 

Wat zijn de verzendkosten? 
Binnen Nederland: Voor alle bestellingen wordt een bijdrage gerekend, dit is afhankelijk van het gewicht van het product. Hieronder vind je een handig overzicht voor brievenbuspost en pakketpost. 


NL €2,50 of €3,50
BE/DU €6,50

NL €5,75
BE/DU €9,00


Bestellingen van meer dan €50,- worden gratis verstuurd. 
Er is ook een optie om je bestelling op te halen bij het atelier van Jippiez. Selecteer dan tijdens het bestellen bij 'landkeuze': 'Afhalen bij Jippiez'. Of kies bij 'betaalwijze': 'Betalen bij afhalen, alleen pinnen mogelijk'. Er worden dan geen verzendkosten berekend. 

Buiten Nederland: Voor alle bestellingen wordt een bijdrage gerekend, dit is afhankelijk van het gewicht van het product. Hieronder vind je een handig overzicht voor brievenbuspost en pakketpost naar het buitenland. 
Bestellingen uit België en Duitsland van meer dan €75,- worden gratis verstuurd. 

BuitenlandBrievenbuspostPakketpostGemiddelde levertijd
Duitsland€6,50€9,002-5 dagen
België€6,25€9,002-5 dagen

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Bestellingen worden van dinsdag t/m zaterdag bezorgd door PostNL.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij aflevering? 
Brievenbuspost kan gewoon geleverd worden.
Als je niet thuis bent op het moment dat het pakketje afgeleverd wordt, probeert de bezorger het bij de buren te leveren, de bezorger laat dan een bericht achter in je brievenbus. 


Retourneren, annuleren en garantie

Wij van Jippiez willen graag dat je 100% blij bent met je aankoop. Is dit niet het geval dan kun je hieronder lezen wat je kunt doen. 

Annuleren

Hoe kan ik mijn bestelling bij Jippiez annuleren? 
Als je bestelling nog niet is verstuurd, kun jij je besteling annuleren door een e-mail (info@jippiez.nl) te sturen naar Jippiez o.v.v. het ordernummer. Je ontvangt van ons dan per e-mail een bevestiging van je annulering. 
Als je bestelling al verzonden is op het moment van annuleren, wordt je bestelling gewoon geleverd. Je kan dan uiteraard gebruik maken van de mogelijkheid om te retourneren. 

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling bij Jippiez retourneren? 
Je kunt onbeschadigde producten retourneren onder de volgende voorwaarden: 
> Je kan een artikel retour sturen binnen 14 dagen na ontvangst. Dit termijn gaat in op de dag na ontvangst van de bestelling. 
> Het artikel dient vooraf bij Jippiez retour gemeld te worden met het herroepingsformulier of per e-mail (info@jippiez.nl) 
> Het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking wordt teruggestuurd. 
> De (kopie) factuur dient meegestuurd te worden met het product. 
> Vermeld bij je retourzending je bankrekeninggegevens als je kiest voor geldteruggave.
Retourzendingen zijn voor de kosten en risicio van de koper. Dit houdt in dat Jippiez niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde producten. 
Als je een product beschadigd hebt ontvangen, kijk dan hieronder bij garantie. 

Indien aan de hierboven gestelde voorwaarden wordt voldaan, kun je het product als volgt retourneren: 
Stap 1: Meld het artikel retour via een e-mail (info@jippiez.nl) o.v.v. het ordernummer, het product dat je wil retourneren en de eventuele reden van retournering. 
Stap 2: Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je retourmelding. In deze e-mail staan ook verdere instructies voor retourneren. 
Stap 3: Verpak het product samen met de (kopie)factuur in een stevige envelop/verpakking en stuur het naar het adres van Jippiez (Het korhoen 28, 8251MD Dronten). 
Retourzendingen zijn voor de kosten en risico van de koper. Dit houdt in dat Jippiez niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde producten. 
Stap 4: Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van ontvangst van je retour en bericht over eventuele terugbetaling. Hou rekening met een verwerkingstermijn van ongeveer 10 werkdagen. 

Producten die speciaal op maat voor jou zijn gemaakt vallen buiten deze regeling en kunnen helaas niet geretourneerd of geannuleerd worden. ​

Garantie

Zit er garantie op mijn producten van Jippiez? 
Voor alle producten die je bij Jippiez koopt, geldt de wettelijke garantie, verder zijn er geen extra garanties van toepassing. Dit houdt in dat onze producten bij normaal gebruik geen gebreken vertonen. Mocht een product van Jippiez onverhoopt toch gebreken vertonen, dan zullen wij dit gebrek herstellen. Als het product al langere tijd in gebruik is en het vertoont een mankement, dan zullen we samen met je naar een goede oplossing zoeken.
Als je een product ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorziet Jippiez je zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het product, wordt dit gedaan door vervanging, reparatie of terugbetaling. Neem hiervoor contact op met ons op. 

 

© 2015 - 2017 Jippiez | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel